5 gru 2015

Stay forever, it's never again Our words have been spoken It will come to an end....

                                      Hej! Z tej strony Klaudia... Loveisback52

 To jest mój pożegnalny post.
Od dawna nic nie dodawałam,wiem to. Mimo że bardzo bym chciała,ale nie mogę. Odchodzę z Land of Trailers. Ale wrócę tutaj,na pewno.. Dziękuję wszystkim którzy pozwolili mi tu być,robić zwiastuny. To była naprawdę świetnie odciągnięcie od rzeczywistości.

Czemu odchodzę?
Muszę poukładać swoje życie prywatne,szkolne. Muszę ruszyć naprzód z pewnymi rzeczami i zostawić te z przeszłości... Mam nadzieję że jak kiedyś wrócę nadal będziecie o mnie pamiętać!


                                                                                                                         Do zobaczenia wkrótce.♥





1 komentarz:

  1. Szkoda. :<
    Mam nadzieję, że wszystko się u Ciebie poukłada i może za jakieś kilka miesięcy wrócisz, dziewczyny z pewnością Cie przyjmą, robisz świetne zwiastuny! :D
    PS. To, że nie komentuje, nie oznacza, że nie oglądam waszych zwiastunów...Musicie się pogodzić z faktem, że nigdy się mnie nie pozbędziecie. ;< xD
    Podrawiam i powodzenia!
    ~Wikkusia

    OdpowiedzUsuń

Layout by Neva