4 gru 2015

Podsumowanie stażu Lucy

Nadszedł w końcu dzień na który czekaliśmy. Czas na podsumowanie stażu Lucy, kktóra spędziła u nas cały miesiąc. Bez zbędnych komentarzy przechodzimy do sedna :)

Zwiastun 1

Ola B: Nie wiem od czego zacząć, bo zwiastun troszkę mnie zdziwił. Przykro mi to pisać, ale oprócz muzyki nie widzę pozytywów. Napisy są odrobinę za długie, ale zastanawiam się po co każdy wyrazy napisałaś z dużej litery? Jeśli chodzi o gify, popełniłaś typowy błąd. Mam na myśli kolory, które są źle dobrane. Ich jakość również pozostawia dużo do życzenia. Oczywiście rozumiem, że ciężko jest znaleźć gify dobrej jakości, ale jest ich naprawdę dużo. W oczy razi też brak przejść. Mogłabym pochwalić Cię za kadrowanie, tylko przez to obraz zaczął się rozciągać.



Zwiastun 2

Ola B: Miło mi się go oglądało... Do momentu, w którym nie pojawiły się kolorowe gify. Naprawdę postaraj się nie mieszać czarno-białych z kolorowymi. To psuje efekt.

Muzyka ładnie dobrana, idealnie pasuje do klimatu. Mam tylko wątpliwości co do czcionki, bo nie ma tam polskich znaków i czasem to przeszkadza. Myślę, że to udany zwiastun ;)



Zwiastun 3

Ola B: Znowu mieszasz kolory!!! A gify się powtarzają... Chodzi mi o to, że w pewnych momentach puściłaś ten sam dwa razy i nie wygląda to ładnie. Muzyka bardzo dobrze pasuje.

Jeśli chodzi o napisy, to nie mogłam się w nich połapać. Za dużo: "Jego", "Ją", "On" itp. Nie musisz pisać imion, ale ogranicz to do minimum.



Zwiastun 4

Ola B: Nie wiem, czy jest sens się powtarzać. Tutaj są prawie identyczne błędy, jak w poprzednim. Gify się powtarzają, kolory są różne, a w napisach wyrazy piszesz z dużej litery (co, aż tak się nie rzuca w oczy). Staraj się szukać "dobrych" gifów.



Zwiastun 5

Ola B: Nareszcie ujrzałam postępy ;) Może nie lubię sepii, ale kolorystyka jednakowa. Tematyka wszystkim znana, jednak przedstawiłaś wszystko inaczej (oczywiście w pozytywnym znaczeniu). Nie będę już marudzić o jakości, bo to naprawdę dobry zwiastun. Mam nadzieję, że tak pozostanie.





Ogólne podsumowanie:

Ola B: Dodałaś w sumie dwie notki, w których zamieściłaś pięć zwiastunów. To dobry wynik. Ale nie o to chodzi. Na stażu pracujemy nad swoimi umiejętnościami i staramy się poprawiać błędy. Pod Twoją pierwszą notką dodałam komentarz, w którym napisałam co mogłabyś poprawić. Widzę, że chyba nie zwróciłaś na to uwagi. Patrząc na Twoją pierwszą i ostatnią pracę, niewiele się zmieniło. Mogę tylko powiedzieć, że w ostatniej zmieniłaś kolorystykę na jednolitą. Choć niechętnie, muszę powiedzieć, że jestem na NIE.

Mam nadzieję, że to Cię nie zniechęci i dalej będziesz starała się poprawić błędy. Myślę, że za jakiś czas będzie wychodzić Ci to wszystko znacznie lepiej.

Zwracaj uwagę na szczegóły, bo to jedna z ważniejszych zasad ;)

Francine: Ja niestety nie dałam rady wypowiedzieć się na temat każdego zwiastuny, ponieważ natłok obowiązków mi to uniemożliwił. Jednak wszystkie zwiastuny obejrzałam i stwierdzam że mają plusy jak i minusy. Do zalet należy muzy którą dobrze odbierasz. Mimo tego gify są złej jakości. Dodatkowo ich kolorystyka jest roznorodna co strasznie psuje efekt końcowy. Dlatego tez z przykrością stwierdzam że jestem na NIE. Jednak nie zniechęcaj się. Pracuj nad sobą, a z pewnością dojdziesz do perfekcji. :)

Tak więc otrzymałeś dwa razy NIE. Co oznacza ze musimy się z Tobą pożegnać. Mam jednak nadzieję że nie porzucisz swojej pasji i dalej będziesz nad sobą pracować. A kto kto wie może juz nie długo znowu się spotkamy na zwiastunowni. Życzymy powodzenia :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Layout by Neva