27 sie 2015

76. The second note , the first Asians .

Hej. To moja druga notka na tym blogu, mam nadzieję, że będzie wam się podobać to co przedstawię wam w dzisiejszym poście. Mianowicie:
1. Zwiastun z Little mix (podobny do ich teledysku), dodałam parę swoich gifów i szczerze podoba mi się. Myślę, że wy też napiszecie mi swoją opinię.(Krytyka mile widziana, ale tylko uzasadniona)




2. Na zwiastun wpadłam po obejrzeniu bajki. Myślę, że to co stworzyłam jest całkiem fajne. Dodałabym go na swój blog, gdybym taki miała ^^ 



3. No i zwiastun ostatni. Pierwszy raz robiłam coś z Azjatami. Nie wiem jak wyszło, sami oceńcie :)




Wszystkie prace dzisiaj przedstawione są WOLNE, ponieważ nie ma zamówień, mam wolną rękę. 
Chętnie przeczytam wasze opinie na temat moich prac, no i oczywiście zapraszam do składania zamówień pod postem ^_^

Pozdrawiam gorąco,
Agnieszka :)



3 komentarze:

  1. 1.Hasło: indestructible
    2. Alexandra Anna
    3. http://where-the-rainbow-ends-ff.blogspot.com/
    4. Inez ;3
    5. Scarlett i Jamie niedawno stracili ukochaną matkę. Mieszkają teraz z ojcem, który smutki po stracie żony zatapia w alkoholu. Jamie nie radzi sobie z tą sytuacją i popada w złe towarzystwo, gdzie szybko robi sobie wrogów i zaciąga długi... Pewnego dnia jego 'przyjaciele' przychodzą po należytą zapłatę, jednak jako rozliczenie wybierają Scarlett.
    Czy dziewczynie uda się uciec? Dlaczego szefowi mafii zależy na niej? Czy matka Scay naprawdę nie żyje? Co się stanie kiedy Justin, prawa ręka szefa gangu zakocha się w nieśmiałej Scarlett? Czy odnajdzie w gangu niebezpiecznych chłopaków przyjaciół i rodzinę?
    6. Bohaterowie: Lily Collins, jako Scarlett Blue.
    Jamie Campbell Bower, jako Jamie Blue.
    Justin Bieber, jako Justin Black - prawa ręka szefa gangu.
    Napisy i muzyka - zdaję się na Ciebie.
    Najchętniej to chciałabym zwiastun z gifów, przedstawiających narkotyki, bohaterów opowiadania, coś z gangiem, miłość.
    7. Chciałabym żeby zwiastun miał jeden kolor, czyli żebyś nie mieszała kolorów gifów.
    8. Mail - aleksandra7262@gmail.com

    Proszę o szybką odpowiedź :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Layout by Neva