18 maj 2015

53. Ride Or Die

gif - Trzy metry nad niebem 


Witajcie!
Jak minął wam ten tydzień? U mnie trochę cienko. Trochę zawaliłam ten rok, ale nie chce o tym gadać. Co uważacie o tym filmie (gif na górze)? Fajny, bo nie wiem czy oglądać. Mam dla was trzy zwiastuny wolne. 



Zwiastun wolny nr 1. 
Kolorowy zwiastun, czasem mało ich robię więc zrobiłam. 

Zwiastun wolny nr 2. 

Od jakiegoś czasu mam ''fazę'' na Pamiętniki z Wampirów. Nawet piszę bloga na podstawie, chociaż jest głównie o Bonnie i Damonie, to jest tam wątek Klausa. Zwiastun kolorowy.

Zwiastun wolny nr 3. 


Nie wiem, czy będę jeszcze na Land Of Trailer gdy będzie rocznica, mam nadzieje,że tak. Ale chciałam i miałam pomysł żeby zrobić ostatni zwiastun. Wiem, jest jedno zdjęcie, ale nie mogłam znaleźć gifu. Oczywiście sklejka z całej serii Szybkich i Wściekłych, których uwielbiam. 

Program działa jak należy, więc przyjmuję zamówienia! Liczę chociaż na jedno, gdyż nie mam co wymyśleć na kolejne wolne zwiastun lub chociaż na propozycje. A tak szczerze, podobają wam się moje zwiastuny? Bo mi szczerze mówić - nie.
Pozdrawiam, Megan

1 komentarz:

  1. Zwiastun 1 przypadł mi do gustu, nawet nieco inspiruje do napisania opowiadania. A zwiastun 3 jest cudowny. Kocham Szybkich i Wściekłych, ale końcówka... aż bolą wspomnienia.
    Podoba mi się.

    P.S.
    I gif na początku, tak bardzo najs <3

    OdpowiedzUsuń

Layout by Neva