14 maj 2015

51. Wystarczy uwierzyć...


Hej ;)
Przybywam do Was z kolejną notką. Dzisiaj miłe zaskoczenie, bo udało mi się zrobić zwiastun wolny!!! Hah, jestem pod wrażeniem.

Ostatnio zauważyłam, że mocno spadła aktywność... Nie podoba mi się to, ale wiem, że teraz jest najgorszy czas w szkole. Sama już ledwo nadążam.

Przypominam o ankiecie. Wystarczy nam jeden głos, aby "wskoczyć" na trzecie miejsce 


A teraz zapraszam do oglądania ;)

1. Zamówienie dla mi illumini 


Wiem, że Ci się spodobał, dlatego dużo o nim nie będę pisała.
Zrobiony oczywiście z gifów.

2. Zwiastun wolny


Jest to mój pierwszy zwiastun bez napisów.
Nie wyszedł najlepiej, ale uwierzcie mi - bez napisów robi się... dziwnie :/

Okej, to chyba wszystko. 
Niedługo wyjeżdżam, więc teraz nie przyjmuję zamówień do odwołania!

Do napisania :) xx





6 komentarzy:

  1. piękne zwiastuny, trzy pytanka: jakie są czcionki i muzyka oraz z jakich filmów brałaś materiały do zwiastunu wolnego :)
    Pozdrawiam :***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o czcionki, to niestety nie odpowiem Ci na to pytanie. Wybieram je na bieżąco i nigdy nie zapisuję...
      Muzyka: W pierwszym zwiastunie jest głos Rihanny - Rihanna - We Found Love ft. Calvin Harris i pianino.
      W drugim: Give me love - Ed Sheeran
      Robiłam go dawno, więc mogę tylko podpowiedzieć tyle - CSI ;)

      Bardzo dziękuję ;) xx

      Usuń
    2. Ja zazwyczaj stosuję jedną czcionkę, dziękuje za tytuły :)

      Usuń
  2. najpiękniejszy zwiastun EVER!
    po raz nie wiem który DZIĘKUJĘ kochana <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też bardzo dziękuję ;)
      Jest mi naprawdę miło, że Ci się podoba xx <3

      Usuń

  3. Przepraszam za spam :)
    Jeżeli lubisz FanFiction o 1D lub opowiadania o tematyce fantastycznej to zajrzyj. Możliwe, że ci sie spodoba ;)

    Druga część Upadłej i Łowców pt. "Exposed to Trial"
    upadla-i-lowcy.blogspot.com

    Skłamał(a)bym mówiąc, że o Niej(Nim) nie myślę. Myślę. Czasami są takie dni, gdy jest w każdej godzinie i takie godziny, gdy jest w każdej minucie. Ciągle zasypiam i budzę sie z Jej(Jego) imieniem na ustach. Często łapie się również na tym, że wypatruje Jej(Jego) twarzy w ulicznym tłumie, choć wiem, że to nie możliwe, abym Ją(Go) w nim znalazł(a). Ale nie mogę sie powstrzymać, to jest silniejsze ode mnie. Nadal przyciskam twarz do brudnej szyby i nadal wilgotnieją mi oczy kiedy "przypadkiem" przejeżdżam obok miejsc, gdzie razem spędzaliśmy czas. Najbardziej bolą drobiazgi, gdy dobiegają do mnie dźwięki piosenki, której razem słuchaliśmy, gdy ktoś wymieni tytuł filmu, o którym rozmawialiśmy, gdy poczuje zapach perfum, w które ubierał(a) sie na nasze spotkania, gdy gdzieś usłyszę Jej(Jego) imię... wciąż tak bliskie.


    Zwiastun:
    https://m.youtube.com/watch?t=32&v=y2mpzee8dz0

    OdpowiedzUsuń

Layout by Neva