12 maj 2015

50. Don't love? Don't life.

Cześć! To znowu ja! Dzisiaj mam dwa wolne zwiastuny, z czego jeden miałam dodać post wcześniej, ale przewidziałam to, że nie będę miała czasu na wykonanie większej ilości zwiastunów. Dzisiaj krótko i na temat, bo czas mnie goni. Mój staż dobiega końca za 10 dni. Co noc modlę się, aby z Wami zostać, bo naprawdę się do Was przywiązałam. Koniec paplaniny, bo jeszcze się rozkleję.
Zwiastun Dramione. 
Muzyka: Little Mix-DNA 

Sick Love
Music: Justin Bieber, Diplo & Skrillex- Where are U Now karaoke
Little Mix-DNA 

Nie wiem czy napiszę coś jeszcze przed podsumowaniem stażu, ale bardzo chciałabym się z Wami pożegnać, ale to tylko jeśli wyjdzie na to, że się nie dostałam. Jeśli się nie dostanę to popracuję jeszcze i...może kiedyś mi się uda :) 
Miłego dzionka,
Oliv  xx

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Layout by Neva