2 maj 2015

46. Challenge:Love

Heej! To znowu ja! Mam nadzieję, że jest chociaż jedna osoba się z tego cieszy :)
No więc tak...mam dla Was dzisiaj 3 wolne zwiastuny. Myślałam, że zrobię więcej, ale szkoła mi na to nie pozwoliła ;-; Miało być 7, no ale są 3. Lepsze to niż nic, prawda? Chyba robię jakieś postępy. Jeśli chodzi o rozmiar gifów, to nie wiem jak go zmienić. Wiem, że będą o to pretensje, ale no nic. Z góry mówię: Jeśli mam jeden czarno-biały gif to od razu cały zwiastun robię w tych kolorach. Jeśli gify są kolorowe, zwiastun jest kolorowy. Co jeszcze mogę powiedzieć? Miłego oglądania! (Wszystkie zwiastuny są kilka godzin wcześniej na mojej podstronie, wystarczy sprawdzić )

To lecę robić nowe zwiastuny, nie wiem kiedy znów do Was napiszę, ale mam nadzieję, że uda mi się to szybko zrobić!

#1

#2

#3
Pozdrawiam, Oliv x

4 komentarze:

Layout by Neva