28 kwi 2015

Podsumowanie stażu Megan

Witajcie kochani!
Jak pewnie zauważyliście, notka jest poświęcona podsumowaniu stażu Megan ;)
Wraz z Francine opiszemy wszystkie prace naszej stażystki, a na koniec "zagłosujemy".
Zaczynajmy!



1. Nieistniejące szczęście
FRANCINE ELANDIE           Efekt świetny. Czarno-biała kolorystyka dodaje uroku całemu zwiastunowi. Jedyne, co mi przeszkadza to brak przejść i długość, która według mnie powinna być trochę zmniejszona.
OLA B.
Jak na pierwszy zwiastun u nas, bardzo mi się podoba. Wspominałam już, że nie lubię gdy nie ma przejść? No więc, powiem jeszcze raz. Ja tego wręcz nienawidzę. Rozumiem, że czasem lepiej jest bez przejść. Mimo wszystko, będę się czepiała dalej hah.
Jeśli chodzi o muzykę, to mi pasuje idealnie. Co prawda mogła być troszkę wolniejsza, ale bardzo trudno dobrać muzykę tak, aby idealnie pasowała.
Duży plus za rozmiar i kolor gifów. Wszystko jest takie samo i naprawdę ładnie to wygląda.
Zwróć tylko uwagę, że kiedy dopasowujesz gify, one się rozciągają. W niektórych programach jest opcja przycinania gifów, co jest bardzo pomocne.


2. Sześć cudów
FRANCINE ELANDIE
Znowu razi brak przejść, ale długość zdecydowanie idealna. Muzyka mnie zauroczyła, tak samo jak gify ze Stefanem. J
OLA B.
W tym zwiastunie mogłabym doczepić się do muzyki. Nie wiem czemu, ale nie szczególnie mi tu pasuje.
No i oczywiście brak przejść!!!
Nie spodobało mi się to, że na końcu są różne pary. Wydaje mi się, że zwiastun miał być o jednej, a tymczasem...
Rozdzielczość i kolor są dopasowane, więc brawo ;)


3. Nigdy nie wiesz co się stanie, nawet z Tobą
FRANCINE ELANDIE
Piosenka cudowna. Świetnie wpasowuje się w nastrój zwiastunu. Pomysł fabuły całkiem ciekawy i chętnie sama przeczytałabym taką historię. Znowu brak przejść…
OLA B.
Może tym razem już nie wspomnę o przejściach, bo wiesz o co chodzi...
Pomysł ciekawy, choć niektóre napisy były tak skonstruowane, że nie wiedziałam o co chodzi.
Zauważyłam, że niektóre gify się powtarzają, ale rozumiem, czasem się to zdarza.
Muzyka - idealna ;)


4. Zbrodnia i nieprzemyślane sprawy
FRANCINE ELANDIE
Jest to jeden z gorszych twoich zwiastunów, ale nie jest zły. J Muzyka i napisy jak zwykle dopasowane, tego nie muszę się czepiać. Jednak tym razem niektóre z gifów są kolorowe, niektóre czarno białe. Ale i tak całość daje świetny efekt. J
OLA B.
Zwiastun jest niedopracowany. Niestety, ale rażą różne kolory gifów. I brak przejść, o czym piszę przy każdym zwiastunie heh.
Muzyka... Nie wiem czemu, ale średnio mi pasuje, Ale może to tylko moje dziwne odczucie.


5. Life is not fairy tale
FRANCINE ELANDIE 
Tutaj łezka sama się w oku kręci… Genialnie. Od początku do końca wszystko dopasowane. Gdzieś w środku jeden kolorowy gif się zawieruszył, ale pewnie go nie zauważyłaś. Dalej brak przejść, ale mimo tego i tak będzie to jeden z lepszych twoich zwiastunów <3
OLA B.
W tym zwiastunie mogę się doczepić tylko do napisów. Niektóre litery są wyróżnione, przez co psuje końcowy efekt. Gify dobrze dobrane no i przede wszystkim, są w jednym kolorze ;)


6. Dream 
FRANCINE ELANDIE
Znowu brak przejść, ale to chyba już wiesz. J Czcionka mi się spodobała. I znowu powala muzyka. Pod tym względem jesteś genialna. Może spróbuj też zacząć dodawać kolory do zwiastunów?
OLA B. Pierwsze na co zwróciłam uwagę, to muzyka. Genialna, idealna i... Niesamowicie pasuje mi do tego zwiastunu. Gify tworzą spójną całość, a na dodatek są w jednym kolorze i rozmiarze. 


7. Lost Confidence 
FRANCINE ELANDIE
I coś z tańcem. J Tematyka fajna. Już nie mam się, czego za bardzo czepiać.
OLA B.Pomysł naprawdę fajny, tak samo jak wykonanie ;) Nawet brak przejść tutaj nie przeszkadza. Czasem się zdarzało, że gif się powtórzył, ale to nic. Czasem się zdarza.


8. Break
FRANCINE ELANDIE Widzę, że lubisz wzruszające historie. Lucy i Ian to całkiem niezłe połączenie. Gify świetnie się wpasowują.
Ola B.Wspaniały zwiastun. Muzyka i gify świetne. Naprawdę już nie ma co pisać, bo idzie Ci coraz lepiej ;)


9. Sisters 
FRANCINE ELANDIE 
Podoba mi się to, że między napisami dodajesz dużo gifów. No i tutaj bardzo przypadła mi do gustu obsada.
OLA B.Niektóre gify się zacinały, ale doskonale to rozumiem - tak po prostu jest. Muzyka dodała klimatu, a ja się po prostu wzruszyłam. Wszystko dopasowane ;) Radziłabym zmienić czcionkę, albo spróbować chociaż innej.





PODSUMOWANIA:

FRANCINE ELANDIE
Zwiastuny z gifów w twoim przypadku są świetne. Ja nie umiem tak łączyć każdego obrazka, aby powstała spójna całość. Nie dodajesz jednak przejść, a to sprawia, że psuje się trochę efekt końcowy. Do muzyki i napisów nie mam zastrzeżeń. Mogłabyś też spróbować tworzyć zwiastuny kolorowe, to taka mała propozycja z mojej strony.
Pomimo tych małych błędów jestem na TAK. Myślę, że świetnie będziesz nadawała się jako autorka na Land of Trailers. J


OLA B.
Na początku nie byłam przekonana. Ale Twoje zwiastuny są naprawdę dobre. I zdecydowanie robisz postępy. 
Zwiastuny z gifów robisz jedyne w swoim rodzaju. Fakt jest taki, że masz jeszcze z paroma rzeczami problem. Mimo wszystko, trzeba się cały czas uczyć.
Musisz pamiętać o przejściach. Spróbuj ściągnąć inny program, może tam będzie Ci to lepiej wychodziło. Uważaj też na rozciąganie gifów, bo gdzieniegdzie można to w Twoich pracach zauważyć.
Nie mogę Cię ocenić jako osoby, bo się nie znamy. Wiem tylko, że jesteś naprawdę miła. A wszyscy na blogu, polubili Cię od razu.
Hmm... Decyzję podjęłam już dawno. I nie przeciągając - jestem na TAK!!!



OFICJALNIE WITAMY W ZAŁODZE LAND OF TRAILERS. GRATULUJEMY!
Życzymy dalszych sukcesów ;)


4 komentarze:

  1. Ojej, dziękuję =*** jeszcze raz dziękuje. Nie wiem co napisać. Po tysiąc razy
    dziękuję *.* *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo słuszna decyzja !!! Dziewczyna ma potencjał !!

    OdpowiedzUsuń

Layout by Neva