12 kwi 2015

Specjalna notka



Cześć! Dzisiaj obchodzimy małe święto na Land of Trailers. Dlaczego? Jest to spowodowane sporą liczbą wyświetleń - ponad 10 000!!! Dziękujemy Wam wszystkim, bo w końcu bez Was niczego byśmy nie dokonali.

Oczywiście nie może się obejść bez specjalnego zwiastunu. :)


Również przygotowaliśmy małą niespodziankę. Są to krótkie informacje o nas i naszej twórczości oraz nasze pierwsze zwiastuny! :)



OLA B
Moje początki z zwiastunami nie wyglądały za dobrze. Gify były złej jakości, różnej rozdzielczości i koloru. Zaczynałam w programie, który mam do dziś - VideoPad Video Editor.Co skłoniło mnie do rozpoczęcia pracy ze zwiastunami? Myślę, że to była zwykła, spontaniczna decyzja. Chciałam zobaczyć jak to jest, poczuć się trochę jak reżyser. Wykreować swoją historię.Kiedy skończyłam swoje jakże "wspaniałe", pierwsze dzieło, stwierdziłam, że to jest to, co mogę robić. I tak już pozostało, bo w końcu to jedno z moich wielu hobby. Jak to zwykle bywa na początku, wszystko co robimy jest słabe, a czasem nawet beznadziejne. Chyba wiecie o czym mówię, jeśli obejrzeliście mój pierwszy zwiastun ;)Domyślacie się co było później. Zgłosiłam się do Land of Trailers z zamiarem poprawienia swoich, jakże małych umiejętności. Wtedy nie sądziłam, że przejdę staż, a tym bardziej, że zostanę jedną z autorek (administratorek).Czasem męczy mnie to, że tworząc zwiastun wszystko robi się tak powoli... Z precyzją. Jestem osobą, która lubi zrobić wszystko dokładnie, ale moja druga "strona" jest bardziej leniwa.Cieszę się, że coś nakłoniło mnie do zgłoszenia się tutaj, bo teraz współpracuję z wspaniałymi osobami. Wiem, że zrobiłam duże postępy, jeśli chodzi o zwiastuny. I nie mam pojęcia jak. Jakby nie patrzeć, nie siedzę w tym długo, a zwiastunów tez nie zrobiłam zbyt wiele. Mam nadzieję, że los pozwoli mi na zostanie tutaj, albo chociaż na robienie filmików. W końcu, jak można się obyć, bez czegoś, co się po prostu kocha?Jeśli nie zanudziłam Was moją (nie)ciekawą historią, to jestem bardzo zadowolona, bo uwierzcie mi - nie jest prosto pisać o sobie ;)
Pierwszy wykonany zwiastun: 

Ostatni wykonany zwiastun: 



MEGAN

Pracę ze zwiastunami zaczęłam jakoś w sierpniu ubiegłego roku, tak pod koniec miesiąca.
Na początku nie wychodziło mi to za dobrze. Jednak jedna dziewczyna pomogła mi opanować program. Zgłaszałam się do kilku zwiastunowni, ale nie zostałam przyjęta. Jednak to był przełom. We sierpniu dostałam się na Trailer Maker (TM) z czego się bardzo ciesze.
Dlaczego chciałam być na Land of Trailers?
Szukałam czegoś nowego, sama nie wiem czemu. Po prostu chciałam spróbować gdzieś indziej niż na TM. A to wszystko przez konkurs na zwiastunowni.
Zobaczyłam button, więc weszłam. Zauważyłam,że poszukują nowych osób, więc zgłosiłam się; z czego bardzo się cieszę.


Pierwszy wykonany zwiastun: 


Ostatni wykonany zwiastun:



CAROLINE XX
Więc zacznę od początku...
Pewnego dnia usiadłam przed komputerem i oglądałam trailery filmu, aż w głowie pojawiła mi się pewna myśl. Może ja zacznę robić zwiastuny? Szukałam dobrych programów do ich tworzenia, ale jak już jakiś znalazłam to nie działał na mój system komputera. Próbowałam wszystkich sposobów, do czasu aż...parę miesięcy później wyszukałam całkiem dobry program do robienia zwiastunów, ale okazało się, że już go mam zainstalowanego i zaczęłam tworzyć w nim. Swój pierwszy zwiastun zrobiłam 4 grudnia 2014 roku. Całkiem niedawno. Doświadczenia nie miałam, ale kochana Emerald przyjęła mnie pod swoje skrzydła i tak się to wszystko zaczęło.
Dlaczego zgłosiłam się akurat do tej zwiastunowni?
Ponieważ na innych zwiastunowniach była masa chętnych i dużo osób było już tam zapisanych, a ja wolałam zgłosić się do nie za bardzo znanej zwiastonowni, która w każdej chwili może "zakwitnąć"

Pierwszy wykonany zwiastun:

Ostatni wykonany zwiastun:


LUNA
Styczność od zawsze mam z rysowaniem, klejeniem, robieniem kolaży i albumów. Zawsze interesowało mnie tworzenie zwiastunów. Podobało mi się, że można na tyle różnych sposobów przejść z jednego fragmentu w drugi i podjęłam się robienia tego sama mając 13 lat. Z początku używałam standardowo Movie Makera. Ale nie ma się czym chwalić. Moja pierwsza praca nie zawierała ani grama gifów, same zdjęcia, które też były wątpliwej jakości. Jako że Movie Maker nie chciał przyjąć gifów szukałam innych programów. Próbowałam przez pewien czas tworzyć na VirtualDub, później na Shotcut i w końcu na Sony Vegasie, który był dla mnie absolutną czarną magią, ale radziłam sobie nie najgorzej. Jednak żaden z tych programów nie była dla mnie tak przyjemny jak Movie Maker, więc powróciłam do niego z cenną lekcją jak wstawiać do jego projektów gify. Jestem zadowolona z efektów uzyskanych na nim. Do zwiastunowni zgłosiłam się z zamiarem udoskonalania swoich umiejętności, to był główny cel. Chciałam mieć możliwość robienia czegoś dla innych i dzielenia się swoimi umiejętnościami. Ciągle się rozwijam i mam nadzieję, że tu będę miała do tego sporo okazji :)

Ostatni wykonany zwiastun:


FRANCINE ELANDIE
Moja przygoda ze zwiastunami zaczęła się dosyć dawno. Jednak na poważnie zaczęłam myśleć o nich w sierpniu zeszłego roku. Zaczęłam tworzyć własne filmy na blogi swoje i znajomych. Pod koniec zeszłego roku postanowiłam zgłosić się na Land of Trailers. Od razu zostałam przyjęta na staż, co mnie bardzo ucieszyło.Spodobało mi się to wszystko i zaskoczyło mnie to, że nasza założycielka mianowała mnie Administratorką wraz z Olą B.
Od zawsze tworzyłam w Windows Movie Makerze. Jednak widziałam sporo cudownych zwiatsunów, które powstają w Sony Vegasie, więc aktualnie uczę się go obsługiwać. Jak na razie jest trochę ciężko, ale idzie coraz lepiej. :)

Pierwszy wykonany zwiastun: 

Ostatni wykonany zwiastun:




Oczywiście zostało nam również rozstrzygnięcie konkursu. Trochę się zawiedliśmy, ponieważ otrzymaliśmy tylko jedną pracę. Jednak rozstrzygnięcie musi nastąpić. :)

Dlatego gratulujemy Eve Lovsed!!!!!!!


Po szczegóły nagrody napisz do nas na e-mail. :)

PS. To jeszcze nie wszystko, przez cały tydzień w komentarzach możecie zadawać pytania do każdej z nas. A my z chęcią wam odpowiemy.



POZDRAWIAMY ZAŁOGA LAND OF TRAILERS. 

14 komentarzy:

  1. Pierwsza? O!
    Zaniedbałam komentowanie waszego bloga, a byłam tu od początku jako wierna obserwatorka i czytelniczka. Przepraszam.
    Od razu mówię, że piękny szablon i o wiele lepszy od poprzedniego. Ten blog zyskuje na wyglądzie, a do tego dochodzą wasze świetne trailery i w ogóle wy jako ekipa. Widać postępy!
    Pozdrawiam.
    H.K. (niegdyś de Sade)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie musisz przepraszać. Wystarczy, że jesteś z nami ;)
      Cieszymy się, że szablon się spodobał. Oczywiście bardzo dziękujemy xx

      Usuń
  2. Ola B.
    Pierwszy zwiastun, jak pierwszy zwiastun. Sporo niedociągnięć, według mnie muzyka nie pasowała, ale to tylko moje skromne zdanie. Co do drugiego jestem zauroczona. Zrobiłaś ogromne postępy, za które Ci serdecznie gratuluję. Muzyka i gify pasują do siebie jak ulał. Oby tak dalej! Postęp - 10/10 :)

    Luna
    Zauważyłam, że jesteś jeszcze stażystką, ale mówisz, że jesteś w Land of trailer, aby - "dzielenia się swoimi umiejętnościami". Nie kupuję tego, bo według mnie nie masz żadnych umiejętności. Sklejenie dwóch niepasujących do siebie gifów wychodzi Ci genialnie. Niestety, aby tworzyć zwiastuny trzeba też sporo wyobraźni. Strasznie namieszałam z różnego rodzaju gifami. Jeśli wybierasz postać Niny Dobrov, to sklejaj tylko jej gify, a nie dziesięć dziewczyn, które w zwiastunie pełnią jedną osobę. Niestety, ale daję temu zwiastunowi 1/10.

    Megan
    Niestety, ale pierwszy zwiastun odmówił mi posłuszeństwa i po prostu nie mogę go odtworzyć. Nie wiem co się dzieje, ale wyskakują mi mega dziwne komunikaty. No, ale nie przeciągając. Drugi zwiastun początkowo podobał mi się w 200%, genialnie dobrana muzyka, gify super sklejone. Nawet ta historia po części mnie ruszyła. Pod koniec troszkę się zagubiłam tą 'mieszanką gifów'.
    Zwiastunowi daję mocne - 8/10 :)

    Caroline xx
    Pierwszy zwiastun jest przepiękny. Nie mogę oczu napatrzeć. Choć nie jestem zagorzałą fanką 1D przez ten trailer się do nich przekonałam. Kurde, a drugi filmik wręcz przeciwnie. Wcale do mnie nie przemawia. Strasznie namieszane. Nie za bardzo rozumiem tych ludzi. Fajniej by było gdyby były jedne wyznaczone osoby odpowiadające bohaterowi/terce. Podobnie jak u Luny. Moja ocena to 5/10.

    Francine Elandie
    Pierwszy trailer bardzo ciekawy. Fajnie wszystko sklejone. W głowie ułożyłam sobie historię i wiem, że chciałabym przeczytać opowiadania po takim zwiastunie. Drugi zwiastun po prostu ekstra. Świetnie dobrane postacie i oczywiście muzyka. Sądziłam, że z tą piosenką może się tylko kojażyc 50 twarzy Grey'a. A jednak nie! Po za tym wszystkim ciekawe posunięcie z wklejeniem początku. Moja ocena to jak najbardziej 10/10

    Eve Lovsed
    Być może nie powinnam oceniać tego zwiastuna, ponieważ to praca konkursowa. Ale obejrzałam go, więc wspomnę to i owo. Bardzo mi się spodobał i mogę uznać, że jest lepszy niż niektóre prace 'utalentowanych' twórców zwiastunów. Jestem zawiedziona, że ta dziewczyna nie jest w Waszej zwiastunowni. Na pewno przyciągnęłaby sporo klientów z taką twórczości. No, ale nie przeciągając. Bardzo dobrze dobrana muzyka do gifów. Bardzo lubię Pamiętniki Wampirów, więc praca z Deleną jest dla mnie OK! Aż chciało się oglądać. Moja ocena to oczywiście 10/10.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szanujemy Twoje zdanie i bardzo Ci za nie dziękujemy ;)
      Na pewno każda z nas weźmie sobie do serca Twoje porady.

      Proszę tylko o jedno - nie pisz, że ktoś nie ma w ogóle umiejętności. Umiejętności się nabywa ;) Szczególnie będąc na stażu, możemy je nabywać. Uczymy się.
      Każdy z nas się uczy przez cały czas.

      Pozdrawiam xx

      Usuń
    2. Dziękujemy za długie i szczegółowe opinie. :) Wiadomo, że każdy ma swoje zdanie. Twoje uwagi z pewnością weźmiemy sobie do serca i jeszcze bardziej będziemy pracować. Bo w końcu co innego może motywować, jak krytyka?

      Usuń
    3. Dziękujemy za twoją długą wypowiedź :) Bardzo dziękuje za twoją opinię, zachowam ją sobie do serca. A do opinii w sprawie Luny nie zgadzam się, ma ona straszny talent! :) xx

      Usuń
    4. Bardzo dziękuję za cenną radę! Postaram się jak najszybciej wykorzystać ją w następnych pracach :)

      Usuń
    5. A i mówiąc, że chcę się dzielić moimi umiejętnościami miałam bardziej na myśli fakt ukazywania swoich prac także pewnie źle to zabrzmiało... jakbym się wywyższała, masz rację :)

      Usuń
  3. Jejku! *.*
    Bardzo dziękuję, że ktoś uznał mój zwiastun za rewelacyjny dając 10/10 :)

    Co do Luny, nie mów tak. Jej filmiki są całkiem niezłe. Na pewno lepsze niż moje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niezmiernie mi miło. Będę się starała, żeby były więcej niż "całkiem niezłe" :D

      Usuń
  4. Luna!
    Luna, słuchaj. Jaka to była lekcja?
    Znaczy się...Jak w Movie Markerze dodać gify, żeby się ruszały? :o
    ...Proszę, proszę, proszę...Pomóż mi. ;_;
    Help mi, please... Błagam... :/
    I Luna ty się nie słuchaj tej u góry tego Niekrytego Krytyka, bo według mnie twoje prace jak na stażystkę są takie w sam raz. Takie mocne 6/10 :)
    Cóż więcej napisać? Komentuję tą zwiastunownię od samego początku (jak była tu jedna, jedyna Emerald) i nie zamierzam opuścić ani jednego postu. Po prostu - cud, miód, malina! :*
    ~Wikkusia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o umieszczanie gifów w Movie Makerze to musisz po prostu przekonwertować z formatu gif np. na avi. Możesz to zrobić z pomocą tej strony :) http://www.online-convert.com/

      Usuń
    2. Dziękuję, dziękuję, dziękuję i jeszcze raz dziękuję <3333
      ~(Szczęśliwa) Wikkusia

      Usuń
  5. Luna:
    Świetny zwiastun, mi się podoba. Tylko jest jedno ale, Harry. Tak w sumie to cały mi się podobał.
    Francine Elandie:
    Nie wiem czy dobrze napisałam Twój nick, bo dla mnie jest trudny. Pierwszy zwiastun, boski. Jej, kocham Pamiętniki, więc mi się spodobał i jeszcze ta muzyka. Drugi również świetny. Pamiętam go, ponieważ jeszcze się pytałam z jakiego to filmu i kim jest główna bohaterka :)
    Caroline xx:
    Pierwszy zwiastun, świetny. Podobał mi się. Ale drugi bardziej. Czemu? Sam tytuł. 50 twarzy Nikodema. Nie ma tutaj związku z 50 twarzy Greya. Muzyka piękna.
    Ola B.:
    Oba zwiastuny genialne. Drugi mnie dopił. Jest po prostu rewelacyjny. Znałam piosenkę do drugiego zwiastunu, lecz zapomniałam.
    O sobie nie będę pisać. Wszystkie zasługujecie na 10/10, ale daje wam 20/10.
    Pozdrawiam :***

    OdpowiedzUsuń

Layout by Neva