10 sty 2015

20. It's gonna be forever


(Nie wiem jak wy, ale ja kocham Ian'a)

Okej. No to czas na moją drugą notkę na tym blogu. :) Jak tam po nowym roku? Ja cały czas próbuję realizować moje postanowienie, którym jest oczywiście zgubienie zbędnych kilogramów. Jak na razie nie idzie najlepiej, ale warto próbować. :) Dobra pora na zwiastuny. Dzisiaj zrealizowałam jedno zamówienie i stworzyłam zwiastun wolny. :)


Zamówienie dla mi illumini


Mam nadzieję, że ci się spodoba. Podałaś napisy i świetnie opisałaś to, co chciałaś w nim zobaczyć. Według mnie efekt jest nawet całkiem niezły. Największy problem był ze znalezieniem wieżowca, ale w końcu się udało. :)


Zwiastun wolny



Miałam problemy z dodaniem filmu z yt na bloggera, dlatego dodaję wyżej link do niego jakby ktoś chciał umieścić go na swoim blogu :) Poniżej wersja z komputera :) Także to jedno i to samo. :P

Właściwie zrobiłam go pod jakimś impulsem. Stwierdziłam, że 'stara wersja' Miley dobrze będzie się prezentowała w takiej prostej historii. Efekt oceńcie sami. :)

No to czekam na kolejne zamówienia i jakiekolwiek propozycje z kim, o czym mogłyby być kolejne wolne zwiastuny. W końcu jestem tu dla was :D 

7 komentarzy:

  1. OMG!
    jest cudowny *.* ehnjbAKBEab serio świetny, cały czas mam wieeeelki zaciesz na twarzy!
    Dziękuję bardzo! I świetnie pasująca muzyka <3
    od razu udostępniam na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne :)
    Oba idealne. Muzyka...Wszystko super. :D
    Fajny zwiastun wolny. Zgaduje że oglądałaś ,,Ostatnią Piosenkę'' stąd ten pomysł? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właściwie jeszcze nie oglądałam, ale zamierzam. :D I pomysł właśnie stąd. :D

      Usuń
  3. Świetne zwiastuny. Muzyka dobrze dobrana. Dobra robota. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnio przeglądałam stare posty i zwiastuny i zaciekawił mnie zwiastun Francine Elandie , mianowicie z 15 posta.
    Zwiastun jest świetnie zrobiony , ale jeżeli brałaś te gify z filmu to możesz podać mi jego tytuł , naprawdę ciekawi mnie on *-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest to film Niezgodna, na podstawie książki o tym samym tytule. :) Polecam i książkę i film :)

      Usuń

Layout by Neva