8 lut 2016

101. Ślizgońskie sprawki...




Cześć!
Wybaczcie, że notka będzie dzisiaj krótka, ale dopiero wróciłam ze szkoły, w której spędziłam cudowne jedenaście godzin :') 
Przypominam o otwartym naborze; cały czas możecie się zgłaszać i bardzo na to liczymy.
Naprawdę postaram się w przyszłej notce napisać cokolwiek, ale teraz już nie jestem w stanie myśleć eh.
Przejdźmy do zamówienia.



Zamówienie dla tigraria sk


Dawno nie robiłam zwiastunu z tej tematyki, dlatego cieszę się, że mogłam wykonać akurat ten zwiastun. Nie wiem, czy to o to Ci chodziło i czy spełniłam Twoje oczekiwania, ale mam nadzieję, że tak :) Mogę tylko powiedzieć, że yt strasznie pogarsza jakość, więc jeśli chcesz prześlę Ci plik na e-mail.




Przyjmuję zamówienia :) 
Do napisania xx 




5 komentarzy:

  1. 1. Hasło - winter
    2. Kto zamawia - OlaMirosia
    3. Adres bloga - http://bozyciejestpiekneharrypotter.blogspot.com/
    4. Autor, który ma wykonać twoje zamówienie - Ola B
    5. Opis fabuły : Siostra Harry'ego trafia do szkoły magii i czarodziejstwa wraz ze swoim przyjacielem Draco.Poznaje złotą trójkę a także bliźniaków Weasley.Po poznaniu prawdy o swojej rodzinie zaprzyjaźnia się z wybrańcem.Z czasem miłość puka do drzwi.
    6. Opis zamówienia :
    - bohaterowie
    * Lucy Hale - Alex Snape
    * James Phelps - Fred Weasley
    * Daniel Radcliffe - Harry Potter
    * Emma Watson - Hermiona Granger
    * Rupert Grint - Ron Weasley
    * Tom Felton - Draco Malfoy
    * Emma Stone - TatianaIrwin
    - napisy - brak
    - muzyka - Walk The Moon- Shut up and dance
    - konkretne materiały
    7. Inne - Chciałabym aby w zwiastunie został ukazany trójkąt miłosny (Draco-Alex-Fred).Opowiadanie podzieliłam naksiążki. Aktualnie kończę kamień filozoficzny więc chciałabym abyś ukazała tam chociaż kawałek z każdej części ale najbardziej zależy mi na Czarze Ognia i Insygni Śmierci.
    8. Kontakt - e-mail : unreachablex333@gmail.com
    Z góry dziękuję za rozpatrzenie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepraszam, że dopiero teraz, ale nie miałam ostatnio jakoś czasu. Zwiastun jest śliczny, cudowny, tajemniczy i magiczny. Dokładnie taki jaki chciałam. Dziękuję ci bardzo :D
    Pozdrawiam i życzę dalszych sukcesów :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się spodobał :)
      Dziękuję xx

      Usuń
    2. Cieszę się, że Ci się spodobał :)
      Dziękuję xx

      Usuń

Layout by Neva