17 gru 2015

Podsumowanie stażu Alex


Cześć ;) Notka miała pojawić się dużo wcześniej, niestety trochę się wszystko skomplikowało, dlatego dodaję dzisiaj.
Alexandra Anna dodała w sumie dwa posty, w których umieściła pięć wolnych zwiastunów. Zobaczmy, jak Jej poszło :)

Zwiastun 1
Ola B: Myślę, że to dobry zwiastun (jak na sam początek). Jest parę niedociągnięć. Gify są bardzo złej jakości i zacinają się, a to przeszkadza w oglądaniu. Napisy... Nie jestem pewna, czy ten kolor nie popsuł odrobinę całości. I mogłyby troszkę wolniej lecieć, bo czasami nie nadążałam. Muszę za to przyznać, że muzyka naprawdę mi się podoba. Jest idealnie dobrana.
Pamiętaj tylko o przejściach!

Zwiastun 2
Ola B: Muszę przyznać, że nie do końca wiem, o co chodzi w tym zwiastunie. Oczywiście, mam swoje podejrzenia, ale myślałam, że będzie bardziej zrozumiały.
Muzyka tym razem była zbyt wolna. Dopiero w połowie się "rozkręciła" i wyszedł fajny efekt. Natomiast początek? Gify niedobrane do muzyki.
Chcę pochwalić Cię bardzo za kolorystykę. Starasz się jej nie mieszać i za to duży plus :)

Zwiastun 3
Ola B: Nie wiem od czego zacząć. Naprawdę.
Wybacz, że to powiem, ale w ogóle nie podoba mi się ten zwiastun.
Wymieszana kolorystyka. Gify zacinają się tak, że z trudnością można je oglądać. Muzykę wyciszałaś w pewnych momentach, ale dało to okropny efekt. I nie ma przejść.

Zwiastun 4
Ola B: Na samym początku powiem tylko, że jestem zaskoczona wyciszoną muzką na końcu! Pojawiły się też gify dużo lepszej jakości :) No i muzyka jest bardzo dobrze dopasowana. Brakuje mi tylko przejść, ale to akurat nie przeszkadzało mi bardzo w oglądaniu.

Zwiastun 5
Ola B: Zwiastun naprawdę mi się podoba :) Utrzymałaś go w jednakowej kolorystyce, a gify są dobrej jakości i nie zacinają się. Brakuje mi tylko przejść, pamiętaj o tym, bo zwiastun z przejściami wygląda dużo lepiej. Muzyka bardzo dobrze dobrana. Nie mam się do czego doczepić.



Ogólne podsumowanie:
Ola B:  Przez cały Twój staż, zrobiłaś duże postępy. Początki nie były najlepsze, ale od czegoś trzeba zacząć. Widać, że pracowałaś nad swoimi zwiastunami i bardzo to doceniam. Miło popatrzeć na końcowy efekt (szczególnie w twoich ostatnich zwiastunach). Nie będę już przedłużać; jestem na TAK! Życzę powodzenia w dalszym rozwijaniu się :)

GRATULUJEMY PRZYJĘCIA DO ZAŁOGI! ŻYCZYMY SAMYCH SUKCESÓW I JAK NAJLEPSZYCH WSPOMNIEŃ Z NASZEJ ZWIASTUNOWNI :) 




PS. Przyjęcie do załogi zostało uzgodnione z Francine, która niestety nie mogła wysłać swojego podsumowania.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Layout by Neva