22 wrz 2015

Podsumowanie stażu Inez


Cześć! Witajcie na podsumowaniu stażu Inez... Ale zanim do tego przejdziemy, chciałabym przekazać Wam malutką informację ;) Razem z dziewczynami założyłyśmy Ask'a. Jeśli chcecie zadać Nam pytanie - nie wstydźcie się. Link znajdziecie w kolumnie po lewej stronie (na samej górze). 
Chciałabym jeszcze tylko przeprosić za dzień poślizgu. 
A teraz przejdźmy do głównej części :) 




Zwiastun 1.


Francine Elandie:
To twój pierwszy zwiastun, a widzę, że wszystkie gify są jednakowej wielkości, za co ogromne brawa. Jednak pomiędzy gifami nie ma przejść, tylko to jedno z sercem, co według mnie kompletnie nie pasuje, ale wiadomo każdy ma swoje gusta. Powinnaś lepiej dobierać gify, bo niektóre tak jakby się zacinały. Dodatkowo nie podoba mi się to wejście z płaczem i na końcu z tym pipaniem. Widać, że chciałaś jakoś urozmaicić ci zwiastun, co daje ogromny plus, ale powinnaś jeszcze trochę poćwiczyć.

Ola B:
Pierwsze co rzuciło mi się w oczy, to rozciągnięte gify. I oczywiście brak przejść. Dopiero później zobaczyłam, że wszystko jest wykadrowane i zmieniłaś kolory na jednakowy. Powinnaś popracować nad doborem dźwięków, które zamieszczasz. Również zdenerwowały mnie te zacinajace się gify. Zwiastun ma plusy i minusy. Według mnie przeważają te drugie. 



Zwiastun 2.

Francine Elandie:
Zwiastun ciekawy, pewnie, dlatego, że uwielbiam tą piosenkę, jak i cały teledysk. <3 Gify równej wielkości, jednak tutaj zastosowałaś i czarno-białe gify, w sepii i kolorowe. Co jest raczej jednym z większych błędów. Niektóry gify nadal się „zacinają”


Ola B:

Zacznę od tych "złych" stron. Gify zacinają się, co psuje cały efekt. Może spróbujesz innego programu? Tak nie powinno się dziać. Już nie wspomnę o kolorach... Jedyne co mi się naprawdę podoba, to muzyka :)




Zwiastun 3.



Francine Elandie:

Plus za kolorystykę. Jednak tutaj problemem są napisy, czcionka jest niezbyt przyjazna dla oka, a dodatkowo momentami leciała za szybko. Brak przejść. Dwa razy dałaś ten sam gif, ale w sumie każdemu może się zdarzyć takie przeoczenie. Jeden chyba z lepszych twoich prac.


Ola B:

Ta praca jest bardzo dobra. Oczywiście jest dużo niedociągnięć, typu: brak przejść, czy dosyć dziwne napisy. Mimo wszystko podoba mi się to w jaki sposób dobrałaś gify i muzykę.





Zwiastun 4.



Francine Elandie:
Jak poprzedni zwiastun był w jednej kolorystyce, to ten znowu ma różną. Zdecydowanie wolę też zwiastuny w twoim wydaniu bez napisów. Psują one po prostu cały efekt. Jest ich po prostu sporo, dodatkowo nie są wyśrodkowane.  W jednym momencie dodałaś chyba nawet zdjęcie, które dodatkowo miało inny rozmiar niż pozostałe gify.



Ola B:
Mam nadzieję, że zdajesz sobie sprawę, jak bardzo nieudany jest ten zwiastun.
Napisy zupełnie nie pasują. Gdybyś spróbowała je wyśrodkować wyglądałoby to dużo lepiej. Zastanawiam się czemu zrobiłaś podstawowy błąd, który raczej nie zdarzał się w poprzednich zwiastunach. Mówię oczywiście o kolorach gifów. Pamiętaj, że to ważne, aby były takie same.





Zwiastun 5.


Francine Elandie:

Tutaj mamy twoje pierwsze zamówienie. W końcu widzę przejścia. Wszystko tworzy spójną całość, jednak jak to ja zawsze muszę się do czegoś przyczepić. Tym razem znowu są to napisy. Powinnaś zmienić czcionkę a dodatkowo je wyśrodkowywać. Z pewnością zwiastuny wtedy będą wyglądać efektowniej. Pod koniec też dałaś dwie klatki pod rząd z napisami. Lepiej byłoby gdybyś dodała jednak jakiś gif między nimi. Jeden z lepszych twoich zwiastunów. 


Ola B:

Bardzo przyjemny dla oka zwiastun, naprawdę. Oczywiście, można powiedzieć, że napisy psują efekt, ale bez przesady. Wreszcie widzę przejścia!!!
Muzyka pasuję do gifów, myślę, że wszystko jest na miejscu :)



Zwiastun 6.


Francine Elandie:

Jak w poprzednim zwiastunie były przejścia, to tutaj znowu nie ma. Powraca też problem zacinających się gifów. Zdarzył się też kolorowy gif. Czcionka już o wiele lepsza. I w końcu napis wyśrodkowany.


Ola B:

Po poprzednim zwiastunie myślałam, że będzie lepiej. Niestety zauważyłam brak przejść oraz bardzo złej jakości gify. Musisz wiedzieć, że nie należy wybierać gifów, które się zacinają. Chyba, że to problem programu w którym tworzysz...



Zwiastun 7.

Francine Elandie:
Przejścia są, więc jest dobrze. J Jednak gify się zacinają. Więcej w sumie nie mam się, do czego przyczepić.

Ola B:
Od razu widać o co chodzi w tym zwiastunie i mi to naprawdę nie przeszkadza. Przeszkadza mi za to, brak fabuły. Zwiastuny robimy po to, aby przekazać (czy też ukazać, jak kto woli) daną historię. I nie ważne, czy jest krótka, czy dłuższa - powinna być. Tutaj tego nie widzę. Możemy obejrzeć tylko całujące się pary.
Pasuje mi muzyka, która jest dobrze dobrana, ale to jedyna pozytywna strona.




Ogólne podsumowania:

Francine Elandie:
Dodałaś w sumie pięć notek, z czego 2 były bez zwiastunów. Wiem, że nie było tego w regulaminie, ale mogłaś spojrzeć na pozostałe nasze notki, albo przed dodaniem skontaktować się ze mną. Jednak nie będę się tego czepiać, bo nie o to tu chodzi. Robisz sporo błędów. Masz problemy z przejściami, napisami, czy dobieraniem dobrej, jakości gifów. Obrazki jednak są tej samej wielkości, co bardzo doceniam.  Jednak jak jakiś zwiastun wyjdzie ci dobrze, to następny jest już gorszy i tak w kółko i w kółko. Nie widzę też wielu postępów poczynionych od początku, a przecież właśnie o to tu chodzi. Dlatego też z wielkim bólem jestem na NIE. Myślę, że powinnaś jeszcze poćwiczyć. Za jakiś czas z otwartymi ramionami powitałabym cię w załodze, bo talent masz, tylko wystarczy ćwiczyć, próbować i kombinować. 


Ola B:
Na stażu jest się po to, aby szlifować swoje umiejętności. To jest czas, żeby podpytać o rady innych, pomyśleć jak ulepszyć swoje działania.
U Ciebie tego nie zobaczyłam. Poczułam, że robiłaś zwiastuny, tak od niechcenia i dodawałaś je do notek, żeby dodać cokolwiek. I w żadnym stopniu nie chcę Cię urazić. Nie twierdzę, że tak było, po prostu ja tak to odczułam.
Nie możesz się poddawać, bo przed Tobą dużo pracy. Mam na myśli ciężkiej i porządnej pracy.
Nie będę wypisywać po raz kolejny wszystkich błędów, opisane są przecież powyżej.
Na ten czas, jestem na NIE.
Uważam, że poziom Twoich zwiastunów nie jest taki, jaki powinien być. Zacznij zwracać uwagę na szczegóły i staraj się dopieszczać wszystko, jak najlepiej potrafisz.
Mam nadzieję, że to nie koniec Twojej przygody, ze zwiastunami :)




W dniu dzisiejszym nie możemy przyjąć Cię do załogi. Pamiętaj, że zawsze możesz zgłosić się ponownie. Pracuj nad swoimi zwiastunami, a dojdziesz do perfekcji ;) Wierzymy w Ciebie!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Layout by Neva