12 sie 2015

71. Scary game





Cześć. Dzisiaj notka na szybko z jednym zwiastunem wolnym. Miałam opublikować zamówienie dla Julki xx, ale niestety z powodu nieprzestrzegania regulaminu musiałam je anulować. Dlatego kolejny raz apeluję o to, abyście przed złożeniem zamówienia dokładnie przeczytali regulamin. Dzięki temu unikniemy takich problemów. :)

Chciałam stworzyć coś mroczniejszego. Nałożony efekt podoba mi się, jednak mogłam bardziej dopasować całość do muzyki. Tak to jest, jak chce się robić zwiastun na szybko. :)

Przyjmę jakieś zamówienie, jednak nie wiem, czy do końca sierpnia uda mi się coś dodać. Mam nadzieję, że znajdę trochę czasu. :) 

Pozdrawiam, xo. 

2 komentarze:

  1. ten zwiastun jhest cudowny, tego właśnie szukałam.....na to czekałam..
    jesteś WIELKA. razem z Olą B, jesteście moimi ulubionymi.... zwiastuniarkami? hahaha, nie ważne, wiadomo o co chodzi :D
    jesteście cudowne <3 !

    wszystko w tym zwiastunie ze sobą współgra, a to, że nie ma napisów tylko podsyciło emocje! pełno grozy, mroku, ciemności i strachu! taK jest! mistrzostwo. jestem dumna :*
    gorące buziaki i uściski!

    PS: Czekam na odpowiedź na email-u.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :3 Fajnie czyta się takie komentarze. Dzięki temu jeszcze bardziej chce mi sie tworzyć, bo szczerze, to nie mało czasu na to przeznaczam. :) Dzięki jeszcze raz! :)

      Usuń

Layout by Neva