16 lip 2015

65. I love Holiday!

(Uwielbiam je <3)

Cześć wszystkim! Dawno mnie tutaj nie było. Jednak teraz mam pełno pomysłów i z pewnością będę dodawała posty częściej. :) Na dzisiaj przygotowałam jeden zwiastun wolny. Niestety musiałam anulować zamówienie Clauduśka Duśka, ponieważ nie mogłam znaleźć wycinków podobnych do gifów które mi podałaś, a nie chciałam za bardzo zmieniać i przekręcać. No i poddałam się. 

Na dzisiaj mam trailer związany z Pretty Little Liars. Osobiście uważam, że zarówno książki, jak i film chociaż bardzo różne są genialne. <3 


Według mnie wyszedł całkiem nieźle. Od początku chciałam, aby był w takim klimacie i do końca taki pozostał. Myślę, że pojawi się jeszcze nie jeden podobny zwiastun. :) 

Przyjmę jakieś zamówienia. 
Pozdrawiam, xo.


3 komentarze:

  1. Hasło: indestructible
    Zamawiająca : Dora Parkinson
    Adres bloga: thatawkwardmoments.blogspot.com
    Autor, który ma wykonać zamówienie: Francine
    Opis fabuły: Elena Gilbert to wzorowa uczennica i jednocześnie jedna z najpopularniejszych dziewczyn w szkole. jej ukochany, Stefan, to typ romantyka, przez co coraz częściej zaczynają się kłócić. Pewnego dnia w ich życiu pojawia się Damon Salvatore i wywraca wszystko do góry nogami. Elena dowiaduje się, że Bonnie ma magiczne moce, a Damon i Stefan są wampirami. Na domiar złego ktoś celowo próbuje uprzykrzyć jej życie. Gdy pewnego dnia wchodzi do pokoju w całkiem błahym celu odkrywa, że ktoś był tam przed nią i rozrzucił po całej sypialni fotografie z jej udziałem, śledził ją. To nie pierwszy i ostatni akt psychopaty, który upatrzył ją sobie za swoją ofiarę. To przypadek, czy jednak ktoś celowo próbuje ją przerazić? Stefan posuwa się do ostateczności i prosi o pomoc Damona. Obaj są zmobilizowani aby chronić pannę Gilbert, która zaczyna wahać się między jednym, a drugim. Jednocześnie odrzucona Caroline zakochuje się w podejrzanym numer jeden, a Bonnie odkrywa, że Damon nie jest jej tak obojętny, jak na początku. W Mystic Falls zaczynają umierać ludzie.

    Bohaterowie: Nina Dobrev jako Elena Gilbert,
    Ian Somerhalder jako Damon Salvatore,
    Paul Wesley jako Stefan Salvatore,
    Kat Graham jako Bonnie Bennett,
    Candice Accola jako Caroline Forbes,
    Joseph Morgan jako Klaus Mikaelson

    Napisy:
    Czy w tej kwesti mogłybyśmy skontaktować sie mailowo? Będzie nam obu łatwiej !:)

    Muzyka: Zostawiam to w Twoich rękach. Wiem z doświadczenia, że lepiej się pracuje, jeśli można dobrać osobiscie podkład : )

    Konkretne materiały:
    Wszystkie sceny, wszystkich bohaterów znajdziesz w Pamiętnikach Wampirów. Ale jak się skontaktujemy przez maila, to będe mogła podesłać Ci kilka konkretnych scen.

    Kontakt : madziulalala24@gmail.com

    Mam nadzieję, że zamówienie zostanie przyjęte! Wiem, że wydaje się obszerne, ale jak opiszę Ci sceny, które chce ująć w zamówieniu, to naprawdę okaże się łatwe, a może nawet przyjemne? Modlę się abyś się zdeklarowała i czekam na kontakt na maila !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyjmuję. Napiszę do ciebie na e-mail w sprawie wszystkich szczegółów.

      Usuń

Layout by Neva