16 cze 2015

Podsumowanie stażu Wikkusi


Nadszedł dzień podsumowania stażu Wikkusi - naszej wiernej czytelniczki.
Widziałaś jak rozwija się zwiastunownia, pamiętasz "czasy" Emerald, aż w końcu postanowiłaś do Nas dołączyć. Zobaczmy, czy zostaniesz na dłużej ;)

1. Zwiastun Wolny

Francine ElandiePierwszy zwiastun świetny. Niewiele osób robi zwiastuny z anime, a tobie do tego jeszcze to dobrze wychodzi. Muzyka pasuje idealnie. Tekst też mi się podoba, ewentualnie zmieniłabym ilość tekstu na trochę mniej. Wielkość filmików nie zawsze też jest ta sama, ale jest to prawie nie zauważalne, więc nie razi w oczy. J
Ola B.Zwiastun mnie oczarował. Przyznaję - było parę niedociągnięć, takich jak napisy (jak dla mnie było ich trochę zbyt dużo), ale całość idealnie współgrała ze sobą.
Muzyka zaskoczyła mnie w każdym możliwym sensie. Wiem, że ja nie postawiłabym na coś takiego, ale udało Ci się! Muzyka przypadła mi do gustu :)


2. Zwiastun Wolny

Francine ElandieKolejny dobry zwiastun. Tym razem ilość napisów była według mnie okej. Przejścia, dużo gifów między napisami, co jest ogromnym plusem. Może zmieniłabym muzykę, ale w sumie ta, którą wybrałaś ty pasowała. J

Ola B.Zwiastun przypadł mi do gustu. Mogę przyczepić się do muzyki, która tym razem nie pasuje - oczywiście według mnie.
Przejścia są, kolor gifów ten sam, rozmiary podobne, więc nie rzucało się tak w oczy.
Pamiętaj tylko o ściszaniu muzyki na końcu ;)


3. Zwiastun Wolny - Secret

Francine ElandieOh. Piosenka ze Słodkich Kłamstewek zdecydowanie powala. <3 Sepia dodaje dodatkowego uroku. Wielkość urywków, jest tutaj trochę bardziej widoczna… Sam w sobie zwiastun jest straszny i mrocznym, jednak nie do końca wiem, jaką historie chciałaś w nim przekazać.

Ola B.Tym razem gify są różnej wielkości, co widać "gołym okiem".Gdyby nie muzyka, którą uwielbiam, zwiastun byłby... zwykły?Nie zauważyłam w ogóle treści, fabuły, co jest ogromnym minusem :/


4. Zwiastun Na Szybko

Francine ElandiePowiem szczerze, że sama zamierzałam się do stworzenia czegoś właśnie z Krainą Lodu. Muzyka świetna, ale chyba dodałabym inne sceny, bo trochę słabo z nią grają, co z resztą sama zauważyłaś. Mimo, ze został robiony na szybko stwierdzam, że jest całkiem niezły. I podoba mi się. Świetnie ściszyłaś muzykę na końcu.

Ola B.Muzyka jest idealna! Delikatna, ale żywa. Choć fragmenty nie do końca pasują, całość wygląda naprawdę dobrze.Wiem, że robiłaś zwiastun na szybko, dlatego wybaczam Ci kilka niedociągnięć.



Podsumowania:


Francine Elandie

Twoje zwiastuny są ciekawe i inspirujące. Mimo tego, że jest kilka niedociągnięć (ale każda z nas je ma, więc nie ma się czym przejmować, tylko nad sobą pracować), uważam że umiesz stworzyć dobry zwiastun. Pierwszy zdecydowanie jest moim faworytem, mimo tego że niezbyt lubię filmy z anime. Bez żadnych zbędnych zastanowień, zdecydowałam, że jestem na TAK. Chętnie chciałabym dalej widzieć cię u nas w załodze. 



Ola B.
Pamiętam, gdy ja byłam tutaj na stażu, Ty komentowałaś moje posty. Oceniałaś postępy, które powoli przychodziły.
Dzisiaj przyszedł czas na mnie.
Od początku było widać, że masz duży potencjał.
Może nie dodałaś wielu notek, ale to nic nie znaczy.
Musisz popracować jeszcze nad paroma sprawami, jednak to kwestia czasu.
Wiem, że jesteś w stanie zrobić wiele, bo widać to już w Twoim pierwszym zwiastunie.
Moja decyzja jest oczywista - Jestem na TAK!



WITAMY W ZAŁODZE LAND OF TRAILERS!!!

Jesteśmy pewne, że poradzisz sobie w roli autorki LoT. Teraz zaczyna się Twoja nowa historia.
Wierzymy w Ciebie i trzymamy kciuki ;)

1 komentarz:

  1. Dziękuję! ^^ *Szczerzy się i wiwatuje do pulpitu, a znajoma, która gada z nią na skype nie wie o co chodzi (xD)*
    Mam nadzieję, że się nie zawiedziecie! :)
    ~Wikkusia

    OdpowiedzUsuń

Layout by Neva