10 cze 2015

58. What If I'm Gone?



Witajcie!
Przepraszam,że tak późno, ale przyznam się bez bicia,że całkowicie zapomniałam o mojej dzisiejszej notce. Mam dla was jedno zamówienie.

Zwiastun dla Clauduśka Duśka
Surowa wersja, bez odgłosów; tymi co chciałaś. Nie długo oddam ci drugą wersję. Mam nadzieje,że nie jesteś na mnie zła i ci się chociaż ta odsłona spodoba się. 
Zwiastun wolny

To tyle. Jestem padnięta, chyba położę się spać. Drugą wersję zwiastunu odeślę ci prywatnie, przyjmuję zamówienia i propozycje.
Pozdrawiam,
Megan

1 komentarz:

  1. Cześć!
    Jak wszyscy wiemy Kartoteka Zwiastunów zakończyła swoją działalność. Jest nam z tego powodu bardzo przykro. :c Cudownie było tam wchodzić i automatycznie znajdować się w zwiastunowym świecie.
    Dlatego też, aby tego nie przerywać, załoga Doliny Zwiastunów postanowiła założyć podobną stronkę, oczywiście wszystko "legalnie". :D Informacje o naszych zamiarach znajdują się w notce powitalnej.
    Mamy nadzieję, że zgłosicie Waszego bloga i razem będziemy mogli świetnie się bawić! <3
    Pozdrawiamy,
    zwiastunowy-kacik.blogspot.com
    PS. Oczywiście z góry obiecujemy również, że zachowamy bezstronność, Dolina nie będzie w żaden sposób faworyzowana. Wszyscy jesteśmy równi i wszyscy wykonujemy świetną robotę na naszych zwiastunowniach. ^^

    OdpowiedzUsuń

Layout by Neva