31 gru 2014

15. Hi, Hey, Hallo!



Cześć. Witam was wszystkich. Jestem kolejną ze stażystek, jak niektórzy zdążyli się zorientować. :) Nazywam się Ola, jednak jestem znana w blogosferze jako Francine Elandie. Jak na razie zajmowałam się blogami z opowiadaniami własnego autorstwa i dalej właściwie to robię. Jednak postanowiłam spróbować i tutaj. Czy mi wyjdzie? To już sami ocenicie. Nawet jeżeli nie będzie mnie tutaj za ten miesiąc to i tak będę zadowolona. :)

No to pora przejść teraz do najważniejszego. :) Prezentuję wam wolny zwiastun dla fanów Niezgodnej. Trochę długi, ale po prostu miałam tyle materiałów i pomysłów. Chciałam stworzyć jeszcze jeden, ale stwierdziłam po co? Wolę zrobić coś z czego skorzystacie. Dlatego czekam na propozycje i zamówienia. 


Wystarczy mi jeszcze życzyć udanego Sylwestra i Szczęśliwego Nowego Roku. :) I oczywiście do następnej notki. Pozdrawiam. xo.

PS. Zapraszam też na moją podstronę i w razie jakichkolwiek pytań zapraszam do pisania do mnie na e-mail: akrelyna@gmail.com

4 komentarze:

  1. EMERALD kochana.. wracaj :D mam nadzieję, że to przeczytasz :3

    1. Hasło: ognista Whisky
    2. Zamawiający: mi illumini
    3. Adres bloga: http://dont-lie-baby.blogspot.com/
    4. osoba, która ma wykonać zamówienie: Francine Elandie
    5 i 6 i 7 punkt razem :)
    Justin Bieber - biznesmen
    Caroline Braun (akt.Vanessa Hudgens) - pracoholiczka
    tutaj jakieś ich poważne gify, Justina w graniturze, jej też dośc poważnie, mogą być nawet z mikrofonami, z wywiadów czy coś.
    dalej.. "Justin stara się odciąć od przeszłości" (jakiś gif z wciąganiem czegoś, wiesz..alkohol, narkotyki, klub, taniec, kobiety, moze jakiś z nim jak tańczy..są różne z teledysków).. dalej "Caroline wydaje się być świetną osobą, która pomoże Justinowi wspiąć się na sam szczyt.." (tutaj może jakiś gif Justina z gali, jak mu robią zdjęcia, jakiś wywiad, coś takiego.. oo i moze jakby się udało to gif z pieniędzmi.. że ktoś komus podaje coś, nie wiem xd) dalej "ma tylko jeden cel...(i linijkę pod) ZABRAĆ JEJ WSZYSTKO" (tutaj może gif Vanessy gdy jest uśmiechnięta, może z jakimś facetem , z przyjaciółką, czyli jakąś dziewczyną i gif jakiegoś wielkiego szklanego budynku, w sensie jej firmy, biurowiec :)
    następnie "czy połączy ich coś więcej?" (gif jego i jej jak mają takie dość smutne twarze) "co będą w stanie poświęcić?" (gif z jakimś miastem, jakiś lecący samolot, może pistolet? i alkohol) i ostatnie "co ukrywa Justin Bieber?" (gif z Justinem jakiś..tylko nie wiem co, jakiś z mroczny, np z as long as you love me, jak wali pięściami w mur) "czy będą w stanie pozwolić sobie na miłość?" (gif z as long as you love me, jak Justin jest z tą dziewczyną, jakies przytulaski i wgl.. no i może jakieś splecione dłonie.. coś z miłością :D
    Co do muzyki nie mam pojęcia.. byle nie coś z mocnego brzmienia.. Napisy chciałabym takie płynne jak w tym zwiastunie, który dodałaś w tej notce :)
    Kontakt: 28955237
    POZDRAWIAM :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Wooow....
    Nie no, takiego czegoś się nie spodziewałam :0
    Niesamowite! Ja tam lubię takie długie zwiastuny. Wolę takie od takich straszliwie krótkich... :)
    Super pomysł, ekstra przejścia, no, nieźle nieźle. Idealnie :)
    Muzyka pasuje do całej opowieści, frakcje, to wszystko...Wszystko łączy się w całość. Może dlatego, że miałaś ułatwione zadanie, ponieważ to wszystko było z jednego filmu? Nie wiem. I mam teraz rozłamkę u której zamówić zwiastun! To wszystko przez Ciebie! D:

    ~Wikkusia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodziło o jeden film, ale filmik z frakcjami musiałam poszukać w innym filmiku. :) Właściwie było to łatwe zadanie, ale czemu z tego nie korzystać. :)
      Cieszę się, że ci się spodoba. I oczywiście powodzenia w wyborze :*

      Usuń

Layout by Neva