16 lis 2014

OGŁOSZENIE !

Witajcie kochani!
Tak, tak ja żyje xx
A więc nie wiem kiedy pojawią się zamówienia. Mam masę nauki i kompletnie nie mam na nic czasu. Nie zdziwię się jeśli z nich zrezygnujecie.
Dlatego też zwracam się do was. Czy jest tu ktoś kto umie i lubi robic zwiastuny?
Jeśli masz trochę zbędnego czasu to serdecznie zapraszam do współpracy.
Pierwsza osoba, która się zgłosi nie musi przechodzić stażu.
Potrzebuje poprostu tylko dwóch zwiastunów wykonanych przez nia i jeśli będą one dobre to jesteś w załodzę !

Z góry dzięki za zgłoszenia.

Piszcie na adres emeraldstorys16@gmail.com








Buziaki xx

6 komentarzy:

  1. Czekaj...Moja kuzynka marzy o tym, żeby robić zwiastuny, spytam się jej, może się zgłosi. :P
    Ale i tak NIE ODWOŁUJĘ tego zgłoszenia. Jestem cierpliwa... :D
    Ale moja cierpliwość nie będzie trwać wiecznie!!!

    ~Wikkusia

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja chyba jednak zrezygnuję. Przepraszam.

    OdpowiedzUsuń
  3. A można jeszcze składać zamówienia? Jestem cierpliwa, a na innych tego typu blogach są ogromne kolejki, więc pomyślałam, że spróbuję u ciebie

    OdpowiedzUsuń

Layout by Neva