17 sie 2014

5. Be my bad boy, be my man. Be my weekend lover, But don't be my friend...

( Ach, Dramione! Najlepsze <3 I polecam posłuchać piosenki i obejrzeć ten filmik. Hmm tak pasuje :) )



Cześć wszystkim :) Dzisiaj wróciłam do domu z pobytu u mojej ciotki, gdzie robiłam za niańkę. Tak wiec wreszcie dorwałam się do internetu i zrobiłam pare zwiastunów wolnych. 
Łączyłam w nich różne piosenki mam nadzieję, że jako tako mi to wyszło :)
Zamówienie dla Kamulak dodam w następnej notce. Przepraszam za opóźnienia. 


Zwiastun nr. 5
 Ten zwiastun chyba mi się najbardziej podoba :) Taki on miał być mroczny i w ogóle. Mam nadzieję, że mi się to udało.


Zwiastun nr. 6
To wykonałam na polecenie jednej ze zwiastunowni do, której miałam się zgłosić do załogi, ale w końcu zrezygnowałam. zrobiłam tylko to jedno z dwóch i postanowiłam tu dodać. Nie wiem co o nim myśleć, ale tutaj trzymałam się ścisłych instrukcji więc... 



Zwiastun nr. 7
 Ten też miał być taki trochę mroczny, ale wyszedł trochę nijaki i krótki. Ale w sumie ocenę pozostawiam wam :)



To będzie na tyle. Bardzo by mi zależało na waszych opiniach.
A tymczasem Przyjmuje zamówienia jeśli się jakieś znajdą :)

Buziaki
Emerald :*

21 komentarzy:

  1. Pierwszy zwiastun chyba podobał mi się najbardziej ;> Wyszedł ładnie i tajemniczo.
    Drugi jest w porządku.
    A w trzecim spodobała mi się ta zmiana muzyki w środku. Też zapowiadał się fajnie, ale moim skromnym zdaniem powinnaś tam wstawić coś bardziej przerażającego niż Gollum :D Ale było okej.
    Jeszcze raz dziękuję za przyjęcie zamówienia. Nie mogę się doczekać żeby je zobaczyć. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć kochana :)
    Pierwszy zwiastun bardzo mi się poodoba. Hm, tajemniczo wyszedł i bardzo fajne przejścia tekstu, wpasowałaś fajnie w muzyczkę, choć mogłaś inną czcionkę dobrać akurat w tym. Dalej :)
    Drugi. Na początku literówka widoczna, zamiast "tańcu", jest "tańu' :D hehe. Dalej jest cudowny. Fajny zamysł na historię, mozesz komuś podsunąć niezły pomysł na fabułę. Bardzo użytkowe gify, te z Londynu, taneczne, te przy oknie, z wypadku, gratulacje, że takie znajdujesz :) Aj, tekst, napisy, wszystko mi tutaj pasowało, muzyczka tak samo. Gratulacje!
    Trzeci zwiastun dość krótki, jak dla mnie za. Więcej gifów z postaciami ludzkimi by się przydało, bo naprawdę początek, pierwsze kilkanaście sekund było genialne, serio mówię, podobały mi się, od razu jakoś tak, uśmiech miałam na twarzy, nie wiem czemu. Świetne gify z tym morzem, na plaży, brawo :) Fajne przejście muzyki, urozmaicenie, bo w każdym zwiastunie robisz jedną piosenkę, a tutaj ogółem fajne wprowadzenie, głosy, dźwięki i ta mocna nutka na koniec. Brawo ;)
    Moim faworytem jest zwiastun drugi, tzn zwiastun numer sześć :)
    Rozwijaj się dalej, obserwuję Cię, haha :D
    Trzymaj się cieplutko, buziaki! :* ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Zwiastun nr 5 - za muzykę... <3 Zwiastun nr 6 - gify ładnie dobrane, choć ta literówka na początku trochę mnie zaskoczyła. Zwiastun nr 7 - krótki, ale ciekawy pomysł na fabułę.
    I tyle, a ja mam już zarys swoich nowych blogów, więc będę mogła w końcu Ci przytruć życie z zamówieniami, choć wypadałoby najpierw znaleźć jakieś gify XD

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy nieziemski, masz rację jest mroczny, ale to jego urok. Muzyka trzymająca w napięciu i wybór scen... Chyba część z Teen Wolf <3
    Co do drugiego to ta literówka na początku... Ale urzekłaś mnie nim, uwielbiam taniec i ta pierwsza część była nieziemska (nie jestem fanką postaci 1D z drugiej części, więc...). Znów moje ukochane filmy: Step Up <3 I chyba mignął Teen Wolf ;)
    No i trzeci (Bestia <3). ładna muzyka w dalszej części, no i Alex <3 Dodatkowo brakowało mi później scen z parą, był ten "dziwny stwór", ale ich już nie.
    Jak zawsze świetne zwiastuny.
    Croy
    P.S. Już szykuję dla ciebie kilka, choć nadal szukam potrzebnych gifów. Polecisz jakieś strony na których moge poszukać?

    OdpowiedzUsuń
  5. Hasło: Ognista Whisky
    Zamawiający - Karolina Anna Orłowska
    Blog, na którego zamawiasz - http://unpredictable-zayn-malik-fanfiction.blogspot.com/
    Osoba, która ma wykonać zamówienie - Emerald
    Opis: Samantha Smith (Emma Watson) wyjeżdża do Londynu po śmierci swojej mamy. Tam poznaje uroczego Zayna Malika, zaczynają się ze sobą spotykać, na drodze staje im niebezpieczny Niall Horan, który przed lat zabił ukochaną dziewczynę swojego byłego przyjaciela Zayna. Samantha wyjeżdża na święta Bożonarodzeniowe do ojca, a tym czasami Zayna odwiedza Niall i ostrzega go przed tym,że i on ma zamiar walczyć o Samanthę. Dziewczyna wraca po świętach i dowiaduje się, ze Zayn leży w szpitalu w krytycznym stanie, jednak nie wie kto mu to zrobił. Po 2 miesiącach w śpiączce Zayn się obudza i wszystko wyjaśnia Samanthcie. Ostrzega ją i każe jej uciekać przed Niallem. Dziewczyna nie wie co robić, więc wyjeżdża. Po 2 latach wraca do Londynu i spotyka Zayna, jednak chłopak nie jest już taki jaki był..
    Opis zamówienia - Samantha Smith - Emma Watson. Zayn Malik - Zayn Malik. Niall Horan - Niall Horan. Napisy - zdaje się na ciebie. Materiały - chcę, żeby Emma miała tam długie włosy :) Muzyka - Chodzi o to piosenkę - https://www.youtube.com/watch?v=BybTNK9HwWE niestety nie wiem jak się nazywa tylko jest z filmu: Requiem for a dream
    Uwagi dodatkowe - Materiały z Emmą możesz brać z filmy Harry Potter i Insygnia Śmierci część 1 i 2. Zwiastun chciałabym, żeby był mroczny, smutny, ale na samym początku romantyczny (całusy i w ogóle) a pod koniec sceny "erotyczne", sex itp.
    Email - zaynowa18@gmail.com. tt: @Caroline_Bou18

    OdpowiedzUsuń
  6. 1. Hasło - Ognista Whisky
    2. Zamawiający - Croyance
    3.Blog, na którego zamawiasz - http://black-redstart.blogspot.com/
    4.Osoba, która ma wykonać zamówienie - Emerald ;)
    5.Opis bloga - Dramione, Szpiedzy.
    6. Opis zamówienia - Chciałabym zawrzeć z nim zwiastun pierwszych rozdziałów, potem co kilka (5-10) będę zamawiała nowe (u ciebie oczywiście, o ile przyjmiesz). Mam niemal wszystkie gify, ale wolałabym ci je przesłać na email, bo jest och sporo, byś mogła wybrać te z lepszą jakością.
    7. Uwagi dodatkowe - Brak, ale zapewne zwiastun wyjdzie trochę długi.
    8. Kontakt - foi.fides@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. Dobra, było zamówienie, ale zmieniłam koncepcję.
      Jak ogarnę wszystko wpadam z dwoma od razu ;)
      I znów z piłkarzami :D

      Usuń
  8. Piękne zwiastuny, i piękny szablon! <3

    OdpowiedzUsuń
  9. hej ! mogę prosić o zwiastun do mojego Bloga -love-is-this-to-you-need-seek.blogspot.com/
    ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście :) Zapraszam do zakładki Regulamin i po przeczytaniu złóż zamówienie :)

      Usuń

Layout by Neva